22 maj 2008

5-minuters metoden!


Ja herregud! Då sitter man här, tredje kvällen i rad, och räknar minutrar. :-) Det är tur att det är tredje barnet...och det är tur att man vet att det funkar...och det är tur att man kan höra skillnad på ledsen och arg gråt! Olle, min lilla skorpa, är jätteduktig! Det tar inte alls lång tid innan han somnar och hitintills har han bara vaknat en gång på natten och då har det inte tagit lång tid alls för honom att somna om.


Min stora hobby här i livet är ju scrapbooking, så jag måste nog inleda med att lägga in några bilder på mina alster...för att liksom starta upp det hela! Känner mig lite stressad över att det är morsdag på söndag. Borde göra kort till både mamma och svärmor. Sedan har vi dop, födelsedagsfester, jubileumsfester och bröllop att gå på som också skulle behöva lite scrapping. Ack, detta lidande... ;-)


Ni är ju så klart välkomna att kommentera om ni känner för det, vore roligt att veta vem som tittar in!


Kram Petra


PS Måste ut på en liten scrapsurfning nu men måste tillägga att Olle somnade på 2x5 minuter ikväll! DS

Inga kommentarer: