23 maj 2008

Rosa Swapp!

Hmm, klockan blev mycket igår innan jag kunde slita mig ifrån datorn! Anmälde mig till min första Swapp på Svensk Scrapbooking, skall bli superspännande och kul. Insåg dock att jag saknade stora kuvert att skicka papprena i så det måste införskaffas snarast.

Idag har vi varit ute hela dagen, helt underbart. Först var vi i Bro och hälsade på kompisar och då satt vi ute i trädgården och fikade medans barnen fick härja fritt. Ja, det förstås, vi gick in och åt lunch. :-) När vi väl åkte hem somnade hela skocken i bilen av ren och pur utmattning. Mamma och pappa var här och byggde på lekställningen, så nu är det bara taket kvar och sandlådan som skall fyllas. Sen är den klar! Greta och Viggo har provgungat och provåkt rutchbanan. Dessutom lekte vi lite bockarna bruse i tornet...jag fick såklart vara trollet (vet inte om det säger mig någonting).

I morgon måste vi shoppa inför Lages fest och en massa annat smått och gott. Jag har skrivit en lång lista så det är bara att stå i startblocken när affärerna öppnar. :-)

Inga kommentarer: