24 maj 2008

Teater

Ikväll har jag varit i den stora staden (=Stockholm) på besök! Min bror och hans flickvän som gått sista året på Kulturamas teaterlinje hade sin slutproduktion. De spelade Borta av Patrik Bergner. "Åtta skådespelare gestaltar tillsammans en kvinnas tankar och hennes vånda kring varför hon känner att kanske den enda utvägen är att göra en abort". Herregud vad duktiga de är!

Efteråt var jag ute och åt middag med min mor och far, syster och hennes pojkvän. Det var inte igår kan jag lova....och balsam för en hemmamamma. :-) Nu är jag hemma igen fylld av ny energi! Det är alltid så himla trevligt att vara inne i stan och kolla in folkvimlet, men det är alltid lika skönt att komma hem till lugnet igen. Jag är glad att jag en gång i tiden har bott inne i stan och att jag har haft det livet, men jag är väldigt lycklig med det liv och det boende jag har nu.

Kram från en lantlolla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med teater, vet hur det är med gråtande barn =D kul att du kikade in å tog en lott, passa på att kommentera lite mer, du har fram till måndag 2 Juni på dig!

Ha en bra dag, kram